sobota, 3 października 2015

Uśmiech jest Twoja wizytówka!

Uśmiech jest bardzo ważny w naszym życiu. Na postawie Togo można określić jaki kto ma humor, jak się czuje a nawet jaki ma charakter.
Właśnie dlatego pielęgnacja zębów jest dla wszystkich bardzo ważna.
Opowiem trochę o mojej codziennej rutynie dbania o ząbki :)
Zapraszam do czytania i komentowania.

1.
Szczoteczka elektryczna
Pasta do zębów BLANX

Pasta BLANX

Szczoteczka do zębów oral b
Do mycia zębów używam szczoteczki Oral B I pasty BLANX ;)
Szczoteczka jest lepsza od zwykłej ponieważ myje zęby dokładniej.
Nigdy nie byłam przekonana do tego typu artykułów. Skusilam się bo szczoteczka była na przenie w rossmanie kosztowała ok .70 zł.
Pasty BLANX są moimi ulubionymi pastami jak dla mnie nie ma lepszych jak do tej pory. A używam ich od 4 lat. Past jest dużo do wyboru dla każdego coś dobrego.
Koszt tej to ok. 40 zł. Dostępna w drogerii hebe
2.

Płyn do płukania jamy ustnej.
Listerine zero 

Kolejnym krokiem po umyciu ząbków jest płukanie płynem.
Wiadomo woda z kranu nie jest idealna wiec warto sobie taki oto płyn kupić.
Dostępny jest w każdej drogerii nie musi być akurat taki.
Ja używam tego bo ma łagodny smak.
Cena to ok. 15 zł

Jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach.
Napiszcie również czy uzywacie tych produktów, albo jakie produkty wy stosujecie :)

Post nie jest sponsorowany wszystko kupione jest przeze mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz