niedziela, 6 grudnia 2015

Denko listopadowe

Hej kochani.
Przychodzę dzisiaj z nowym postem. Powiem wam, że denko w tym miesiącu było spore.  Zapraszam serdecznie do dalszego czytania.


Koszyczek zapełniony jak widzicie :)


1. Kryształki do kąpieli-  Kneipp
Zawierają ekstrakt z grantu i naturalne olejki eteryczne. Wystarczają na 1 kąpiel w wannie. Bardzo ładnie pachna, zostawiają czerwone zabarwienie wody. Kupię ponownie.
2. Isana sól do kąpieli- wystarczają na 1 kąpiel w wannie. Zapach to mandarynka i maślanka bardzo fajny. Fajny tani produkt dobrej jakości. Kupię ponownie.
3. Maseczka siarkowa antytradzikowa barwa siarkowa- nie polecam, produkt mnie uczulil. Zostawił skutecznie bardzo wysuszona i czerwona. Nie kupię ponownie.
4. Sheer love Victoria's Sicret- bardzo delikatny fajny balsam do ciała. Pielęgnuje skutecznie skórę bardzo wysuszona. Możliwe ze kupie ponownie.
5. Dove odżywczy żel pod prysznic- kremowy ładnie pachnący żel. Który nie wysusza skury myje i pielęgnuje. Możliwe ze kupie ponownie.
6. Nivea creme smooth- kremowy żel pod prysznic. Ja go po prostu uwielbiam. Dla mnie jest najlepszy. Pozostawia uczucie gładkiej i miękkiej skóry. Nie wysusza jej.
Na pewno kupię ponownie.


7. Termoochrona Marion-  mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury. Naprawdę dobry produkt. Włosy wydają się odżywiona nie niszczą się za szybko podczas prostowania. Na pewno kupię ponownie.
8. Isana Oil care- odżywka do włosów zniszczonych o suchych. Szczerze bardzo dobry tani produkt. Kupicie bez problemu w każdym rossmanie w bardzo niskiej cenie. Odżywka bardzo dobrze nawilża włosy. Na pewno kupię ponownie. 
9. Garnier ultra doux- odżywka pielęgnacyjna z awokado i masłem karite.
Produkt mało wydajny, dobrze rozczesuja się włosy po nim jest dosyć dobrym produktem. Może kupię ponownie.
10. Kallos Maska keratin- nablyszczajaca odżywiająca maska do włosów. Łatwe rozczesywanie włosów, maska mało wydajna. Fajna gęsta konsystencja.
Może kupię ponownie.


11. Garnier czyta skóra- żel przeciw  niedoskonałościa. Do skóry mieszanej, tłustej lub z tendencja do niedoskonałości. Używałam raz na jakiś czas. Nie najgorszy produkt. Moze kupię ponownie.
12. Nivea płyn micelarny-  demakijaż twarzy, oczu i ust nawilża i koi skórę. Lubie zmieniać płyny do demakijażu tak ze testuje różne produkty ten byl średni.
Może kupię ponownie.
13. Tani oczyszczające płatki do twarzy- zawierają ekstrakt z ogórka i aloesu. Dosyć dobrze nasączone, ale nie radzą sobie za dobrze z makijażem. Może kupię ponownie.


14. Maybelline Affinitone puder- perfekcyjne naturalne wykończenie makijażu. Mój numer 1 jak narazie pudrow sypkich. Pięknie matuje, ukrywa mankamenty skórne. Jest rewelacyjny i nie drogi. Minusem jest to ze się niestety utleniania. Kupię ponownie.
15. Bourjois healthy mix- bardzo dobry podkład. Ja go szczerze uwielbiam była o nim recenzja tak ze zapraszam do przeczytania. Kupię ponownie.
16. Miss sporty concealer liquid- korektor w płynie. Moim zdaniem średni ale za niską cenę nie można wiele oczekiwać zakrywa w małym stopniu cienie pod oczami. Może kupię ponownie.
17. Catrice korektor- numer 010 ivory. Bardzo fajny korektor niestety jest go mało. Ale jest w przestępnej cenie. Jak dla mnie jest dobry. Kupię ponownie.


18. Cramex pomadka ochronna.  Dobrze nawilża usta.
Kupię ponownie.
19. Miss sporty pomadka- numer 022. Pomadka nie utrzymuje się długo, ma ładny dali karny kolor. Kupię ponownie.
20. Nivea energy fresh- kulka pod pachy. Fajna, niestety trzeba trochę poczekać zanim założy się ubranie bo zostawia białe naloty. Może kupię ponownie.
21. Loreal flase lash wing midnight blacks- szczerze nie polecam. Mascara bardzo skleja rzęsy. Nie kupię ponownie.
22. Wibo candy shop-  lakier do paznokci o piaskowej fakturze. Kolor różowy. Może kupię ponownie.
23. Acne-derm żel na trądzik- polecam to już moje kolejne opakowanie tego produktu. Bardzo dobrze wysusza krostki i zapobiega powstawaniu nowych. Na pewno kupię ponownie.

Dajcie znać czy u Was się coś się sprawdziło? :)

9 komentarzy:

  1. U mnie również dove będzie w denku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem podkładu Bourjois, coraz bardziej się do niego przekonuję :) Obecnie używam Revlon Nearly Naked i jestem z niego zadowolona :) Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam tylko Nivea Creme Smooth i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jedynie kulkę pod pachy z Nivea i w sumie podobał mi się zapach, jednak nie kupiłam jej po raz kolejny, bo czegoś mi w niej zabrakło. Chyba trwałości, bo w pewnej chwili jakby przestawała działać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten piaskowy lakier z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą odżywkę z Garniera, z kolei ta z Isany jest mi jeszcze nieznana, ale planuję jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten puder i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te sole do kąpieli Isany w saszetkach! Przerobiłam już wszystkie, ale mandarynka to jeden z tych zapachów, do których najczęściej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te lakiery Wibo Candy Shop i są całkiem fajne :) Chociaż teraz jestem zwolenniczką hybryd :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń