czwartek, 24 września 2015

Niedoskonałości - Barwa Siarkowa

Witam Was serdecznie :)
Tematem mojego pierwszego wpisu będzie pielęgnacja skóry trądzikowej.
Problem bardzo powszechny dla młodych ludzi tal ze myślę że będę w miarę dla was pomocna.  Zapraszam serdecznie do czytania i komentowania jakie preparaty były dla was pomocne.
Preparaty z serii Barwa siarkowa.
1. Żel do mycia twarzy- najlepiej myć nim twarz rano i wieczorem.
2. Serum siarkowe antybakteryjne - ja stosuję je raz na dzień punktowo na zmiany tradzikowe.
3. Tonik specjalistyczny - który łagodzi zmiany tradzikowe ja stosuję je w miarę potrzeby.
4. Krem siarkowy długotrwałe nawilżający - stosuje go na zmianę z kremem matującym, zawsze po wcześniejszym umyciu twarzy.
5. Krem siarkowy antybakteryjny matujący - jak juz wcześniej napisałam stosuje go na zmianę z nawilżającym oraz przed nałożeniem makijażu.
6. Maseczka siarkowa antybakteryjna - używam jej raz na tydzień
 Cena wysztkich produktów które zakupiłam to około 80 zł.
Produkty są dostępne w drogerii rossman.
Polecam serdecznie moja bardzo ciekawy zapach oraz działają cuda.


2 komentarze:

  1. Hello dear,
    This is Elena, from Dresslink company. Dresslink is a fashion website to sell clothes.
    I am lucky to watch your blog page, and I like your style so much! :)
    I wanted to know if we could cooperate because I feel like you can help your fans to get the most affordable fashion products with an unbelievable low price.
    I would like to offer you a free order as sponsorship. :)
    Maybe you'd like to check our website:
    Home page: www.dresslink.com
    Sincerely invite you and looking forward to your early reply.
    If you have interests, please send an email to me, my email address is elena@dresslink.com.

    OdpowiedzUsuń