piątek, 25 września 2015

C-THRU

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Z racji tego że mam trochę czasu postanowiłam napisać nowy post :)
Ostatnio byłam na zakupach z mama i powiem wam ze w rossmanie jest bardzo fajna przecena na wody toaletowe C-THRU za 50 ml zapłacisz ok.40 zł co moim zdaniem jest świetna okazja do zrobienia sobie lub innym prezentu :)
Najbardziej przypadły nam do gustu te zapachy wody toaletowej :)
Ja wybrałam sobie zielone moim zdaniem są bardzo świeże, delikatne i nadają się na codzień do pracy, szkoły czy też na randkę.
Co do trwałości zapachów musze powiedzieć ze za taką cenę to nie jest najgorzej :)
Polecam zgladnąć do drogerii rossman w najbliższym czasie.

Zapraszam do komentownią i wyraźnie swojej opinii na temat moich postów :) 

Post nie jest sponsorowany, produkty kupiłam sama.


5 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam i przyznam, że nawet nigdy nie miałam okazji wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam serdecznie, na prawdę są ekstra ;) i maja dużo zapachów do wyboru ;)

      Usuń
  2. Czasem znajdzie się zapach który mi się podoba choć gustuję w perfumach o bardziej złożonym aromacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubieńcami się zielone i czarne. :-) Niebieskie też miałam, podoba mi się zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam c-thru,moim ulubionym jest różowe blooming:-))

    OdpowiedzUsuń